دانلود مقاله ISI انگلیسی شماره 40302
ترجمه فارسی عنوان مقاله

تجدید نظر کردن و بازسازی امیخته بازاریابی اجتماعی

عنوان انگلیسی
Re-thinking and re-tooling the social marketing mix
کد مقاله سال انتشار تعداد صفحات مقاله انگلیسی
40302 2012 5 صفحه PDF
منبع

Publisher : Elsevier - Science Direct (الزویر - ساینس دایرکت)

Journal : Australasian Marketing Journal (AMJ), Volume 20, Issue 2, May 2012, Pages 122–126

فهرست مطالب ترجمه فارسی
چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

2-   4امیخته (پی)بازاریابی

3-     4 امیخته(پی) در بازاریابی اجتماعی

4.تجدید نظر در 4پی

جدول 1. جدول زیر 4پی بازاریابی اجتماعی می باشد

5. بحث: بازسازی امیخته بازاریابی اجتماعی

شکل یک(امیخته بازازیابی ارائه شده)

6.نتیجه گیری
ترجمه کلمات کلیدی
بازاریابی - بازاریابی اجتماعی - مفاهیم - فور پی اس
کلمات کلیدی انگلیسی
Marketing mix; Social marketing; Concepts; Four Ps
ترجمه چکیده
این مقاله نقش مدل 4 امیخته (پی) بازاریابی در بازاریابی اجتماعی را در نظر می گیرد, پیکر بندی مجدد امیخته بازاریابی درترتیب بازاریابی همگانی که ارائه داده مورد بحث قرار می دهد. مشخصات بازاریابی اجتماعی , بازنگری و بازسازی امیخته بازاریابی مورد نیاز می باشد. بک مرور مختصر از مدل 4 امیخته(پی) بازاریابی اجتماعی در زمینه بازاریابی همگانی و زمینه بازاریابی اجتماعی ارائه شده است. بنابراین نقدهای مدل 4 امیخته(پی) بازاریابی مورد بررسی قرار گرفت. استدلال می شود که مدل 4 امیخته(پی) بازاریابی برای استفاده در بازاریابی اجتماعی منسوخ شده است. و نگرش و رویگرد جایگزین برای امیخته بازاریابی اجتماعی پیشنهاد شده است. فرض شده است که استراتژی شناسایی نگرش های مبسوط مثل تفکر رابطه ای و فعالیت های بالاتر و فراتر از جریان بازاریابی اجتماعی ممکن است نگرش های مناسبتری را پیشنهاد دهد.استفاده بیشتر از امیخته بازاریابی اجتماعی باز و وسیع با کمترین وابستگی به مدل 4 امیخته (پی) بازاریابی می تواند به تحقیقات و فعالیت های بازاریابی کمک کند.
ترجمه مقدمه
کنفرانس های جهانی بازاریابی اجتماعی در سال 2011 در دوبلین یک بحث پر جنب و جوش در مورد نقش و ارتباط 4 امیخته (پی) بازاریابی در بازاریابی اجتماعی را نشان داد. (کلیو بلیر و استیون ) ,سرپرست استراتژی بازاریابی اجتماعی و (سو نلسون ) سرپرست بازاریابی اجتماعی (کیندرد) ادعا به ترک 4 امیخته (پی) بازاریابی می کنند , این دیدگاه را دارند که انها(منظور 4امیخته پی) کاربردهایی عملکردیشان را از دست داده اند چون تکنولوژی در رسانه اجتماعی تکامل پیدا کرده است. ( نانک گلی) رییس سازمان خدمات بازایابی اجتماعی و (مارک بلی نی استوارت) از موسسه بازاریابی چارترد از ادعا 4 امیخته (پی) دفاع کردند که ان ها چارچوب اسان , قابل دسترس و مفیدی را برای افراد فراهم می کند. در قسمت زیر بحث راجع به گرفتن رای شد که اکثریت رای ها به نفع حفظ 4 امیخته(پی)بازاریابی گرفته شده است.در یک جامعه دموکراتیک , باید معمولا به خواسته های رای دهندگان احترام گذاشت. با این حال این مقاله جزئیات 4 امیخته(پی)بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهد و پیشنهاد می کند که امیخته بازاریابی در بازاریابی اجتماعی نیاز به تجدید نظر دارد. چارچوب مفهومی ارائه شده توسط 4 امیخته(پی) مورد بررسی قرار گرفته است و چیرگی در ان تفکر و فعالیت بازاریابی شرح داده شده است. بررسی از اینکه چطور بازاریابی اجتماعی دارای بازاریابی همگانی زیادمنعکس شده می باشد و برای بیان مفهوم 4 امیخته(پی) بازاریابی به مطرح شدن مداخلات استفاده می شود ,تشکیل می گردد. بحث علمی و انتقادها از چارچوب 4 امیخته(پی) بازاریابی مخصوصا ارائه ظهور زمینه هایی مانند خدمات, تجاری به تجاری (شرکت به شرکت) و سپس بازاریابی رابطه ای بررسی شده است. این مقاله با پیشنهادی که امیخته بازاریابی اجتماعی بهتر است تجدیدنظر و بازسازی شود , اجتناب از وابستگی به چهارچوب هایی که به سرعت می تواند منسوخ شود , به پایان می رسد.
پیش نمایش مقاله
پیش نمایش مقاله  تجدید نظر کردن و بازسازی امیخته بازاریابی اجتماعی

چکیده انگلیسی

This article considers the role of the four Ps marketing mix model in social marketing, arguing that given reconfiguration of the marketing mix in the mainstream marketing discipline, and the characteristics of social marketing, a re-thought and re-tooled social marketing mix is required. A brief review of the four Ps marketing mix model in the mainstream marketing and social marketing fields is presented. Criticisms of the four Ps model are then examined. It is argued that the four Ps marketing mix model is outdated for application to social marketing, and an alternative approach to the social marketing mix is proposed. It is posited that an expanded approach recognizing strategies such as relational thinking, and upstream social marketing activities would offer a more suitable approach. Using a more open minded social marketing mix less reliant on the four Ps model can help guide social marketing research and practice.